دوشنبه , مرداد ۲۹ ۱۳۹۷
صفحه نخست / خرید و فروش / نحوه ارائه تسهیلات به معادن جهت خرید ماشین آلات معدنی

نحوه ارائه تسهیلات به معادن جهت خرید ماشین آلات معدنی

الف- چگونه اقدام شود؟

۱- معرفینامه از سازمان صنایع و معادن استان دریافت شود.

۲- پس از تأیید در ستاد وزارت صنایع و معادن (معاونت امور معادن و صنایع معدنی) دریافت معرفی نامه به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی.

۳- پس از بازدید کارشناسان صندوق بیمه و تنظیم گزارش و تأیید ستاد وزارت صنایع و معادن (معاونت امور معادن و صنایع معدنی) دریافت معرفی نامه به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی جهت صدور بیمه نامه اعتباری.

۴- دریافت معرفی نامه از معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنایع و معادن به بانک صنعت و معدن.

 

ب- شرایط پرداخت تسهیلات ، مبلغ و نحوه بازپرداخت چگونه است؟

۱- تسهیلات تنها جهت خرید ماشین آلات معدنی پرداخت می شود.

۲- سود تسهیلات ۱۲ درصد و با حداکثر ۳ درصد یارانه می باشد.

۳- بازپرداخت تسهیلات حداکثر ۵ ساله با ۶ ماه تنفس می باشد.

۴- حداکثر سقف پرداختی مبلغ ۵۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

۵- ۲۰ درصد سهم آورده متقاضی می باشد.

۶- پروانه بهره برداری معدن در رهن صندوق بیمه قرار می گیرد. (سفته نیز دریافت خواهد شد)

۷- پرداخت تسهیلات منوط به احراز شرایط عمومی بانک می باشد. (نداشتن چگ برگشتی و غیره)

 

ج- مدارک مورد نیاز

۱- معرفی نامه استان مربوطه

۲- تکمیل فرم اطلاعاتی استفاده از تسهیلات بهره برداری

۳- تصویر گواهی کشف معدن

۴- تصویرکلیه صفحات پروانه بهره برداری معدن (۲ عدد)

۵- تصویر گزارش پایان عملیات اکتشاف

۶- نقشه توپوگرافی و نقشه زمین شناسی بزرگ مقیاس محدوده معدن

۷- تصویر طرح بهره برداری معدن

۸- تصویر شناسنامه معدن

۹- تصویر قرارداد مسئول فنی معدن

۱۰- مدارک دال بر فروش موادمعدنی (قرارداد فروش، فاکتور، بارنامه و …)

۱۱- تصویر شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی و تصویر اساسنامه شرکت و روزنامه رسمی با آخرین تغییرات آن برای اشخاص حقوقی (۳ سری)

منبع : mimt.gov.ir

همچنین ببینید

راهنمای “خرید حلقه ازدواج”

خرید حلقه ازدواج یکی از اجزای مراسم ازدواج است که خریدآن اگرچه آسان به نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *